MUADVOC - PMUADT - PMUADPEC

Passos admissió
Sol·licitud d'admissió
Introducció

Obrirem el formulari d'admissió per la tercera ronda el dia 11 d'abril de 2024. Tot seguit es detallen les dates de les convocatòries d'admissió:

Taula
Ronda
Data límit sol·licitud d’admissió (pagament 120 euros + presentació de la documentació requerida)
Data de resolució
Data límit de reserva de plaça (25% de la matrícula)
26/01/2024
Setmana del 12/02/2024
26/02/2024
08/03/2024
Setmana del 02/04/2024
Setmana del 13/05/2024
27/05/2024
Admissió
  • Emplena el formulari d'admissió online.
  • Abona 120 € a compte dels drets d'inscripció; aquesta quota es retorna si l'aspirant no és admès, però no es retorna en cas que s'abandoni el procés d'admissió.
  • Per completar la teva candidatura, et demanarem que ens facis arribar la documentació que es detalla més amunt per poder valorar el teu perfil i l'adequació al programa. El lliurament d'aquesta documentació es farà per mitjà d'una plataforma específica a la qual se't donarà accés.
Resolució

Les sol·licituds d'admissió es valoraran seguint el calendari de convocatòries d'admissió; la resolució de la sol·licitud d'admissió s'enviarà per correu electrònic.

Matriculació

Una vegada rebuda la carta d'acceptació al programa i abans que comenci l'activitat acadèmica, hauràs de presentar la documentació original següent:

• Fotocòpia compulsada del títol universitari
  • Fotocòpia compulsada de l'expedient acadèmic oficial

En cas que tinguis titulació estrangera, consulta aquí la documentació que hauràs de presentar.

Per garantir la plaça és imprescindible fer el pagament de reserva de plaça en la data indicada i formalitzar la matrícula.

Si tries l'opció de pagar mitjançant transferència bancària, et demanarem que introdueixis el codi del programa. Per a aquest programa, el codi és {XXXX}.

Introducció

Per sol·licitar l'admissió a aquest programa, l'alumne haurà de llegir i acceptar les Condicions Generals de Contractació, un cop iniciï la sol·licitud d'admissió a través del formulari.